Sandras

Kramlördag

Kategori:

"gotta a feeling, that tonight´s gona be a good night"
Ska bli så kul att träffa massa tjejer ikväll.
Det här kan bara bli över bra.

Ja är uppe tidigit.
Eller jag har blivit väckt
av grannen ovan.
Kallar honom för Obelix och hunden för Idefix. Behöver jag förklara mera?
Det är en man som nyser, ofta, länge och så att hela huset hör.
Inte ok och så himmla oattraktivt.

Så nu sitter jag iaf här och dricker mitt kaffe och läser bloggar.
Dt har skett en blogg boom bland mina vänner.
Alla bloggar och jag gllar det (:
Men det tar lite tid och läsa igenom samtliga men det äre värt såklart.

Nu måste jag hoppa in i duchen och försöka göra det bästa av mig idag.
Se hur det går...ja slänger väl på mig lite guld, brukar funka :P

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: