Sandras

Kanelbulledagen

Kategori:

Måste ju vara en utav dom bättre dagarna! Iaf enligt min mening.

Och vilken kväll det blev igår då.
Trost regn och rusk nästan hela dagen lång.
Allt handlar om inställning. Det är bara och köra.
Det blev rätt så myk vin där och av kontoutdragen att dömma blev det lite ute på krogen oxå,
därav samtliga tomtar som hoppar i mitt huvud idag. Vatten tack!


Obs bilden är jääätttegammal men kännslan är densamma :)
Lägg gärna märke till mitt lillfinger men inte hur svettig jag är hehe

Elin har precis lämnt mi casa.
En bättre sovkamrat kan man ju inte ha.
Tar liten plats, sover så tyst och jag känner mig trygg med henne vid min sida (:
Imorgon åker hon tillbaka, jag vägrar skriva "hem" men det bästa är att vi ses väldigt snart igen fast i Göteborg.

Min plan för gårdagen va att hon skulle ha så trevligt som möjligt.
Få en lyckad helg med allioppa.
Allt annat får komma sen och jag lyckades för hon va en nöjd och glad tjej.
Dessutom gjorde min leather pants succé på sitt sätt. Dom är nice!

Hoppa på bussen snart ut till landet.
Söndagssteken är ni ju bekanta med nu (:
Kanske ska baka en kaka till efterrätt?

Men det blir att ta sig relativt tidigt till stan igen.
Det vankas filmkväll med Mohamed.
Trevligttrevligt!
Allt utom skräck tack.
Undra om han vill pyssla med mitt hår?
Fast det kankse inte är så bra, risken finns att jag somnar då.
Vore ju mindre socialt av mig.

Kram

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: