Sandras

Lindex Är Rosa - Jag Med

Kategori:

Strax dags att sova, kommer att åka in med mamma imorgonbitti.
Hon börjar 8 så det blir att gå upp i tid och hellre det än att åka hatbussen.
Är så emot allt vad bussar heter.

Imorgon är det iaf fredag mina vänner.
Helgen kommer att gå undan vill ja lova.
Myk inplanerat men det gillar jag. Full fart.
Undar om jag hinner med och träna? Oklart. Vi får se.

Tänkte berätta lite skräckfakta: Läs inte om du gillar solarium.
I Allas veckotidning står det att om man solar i solarium ökar risken för hudcancer med 75 %
och just därför vill man nu införa åldersgräns för just solning? Bra/dåligt?
Be were mina vänner, vi har bara en hy! Vårda den.
Ja är verkligen blek som få men stolt.

På tal om cancer...
Jag ska göra morgondagens järning och gå och köpa det årliga rosabandet på Lindex såklart som är en utav huvudsponsorerna kampanjen.
Gör det du med!
Kommer ihåg när ja jobba där och fråga kunder om dom ville köpa ett band så sa många
"nää du, jag köpte ett förra året"... hallå?

I år är Rosa bandet designat av arkitekten Gert Wingårdh. På årets band står orden ”ska bara” tryckta i punktskrift, vilket uppmanar kvinnor att undersöka sina bröst istället för att skjuta upp det.


NattNatt. Ta hand om er.
Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: