Sandras

Säg Såhär, Jag Är Jagad

Kategori:

Jag är jagad av minnesbilder.
Jättefina och rara minnsebilder, men ja sätter upp skyltar när dom dyker upp. Stop!

Har jag blundat? Förklara för mig om jag har blundat, bortsätt så länge.
Tänk om det går att väcka mig? Vill jag vakna? Ingen vet.


För övrigt vad det sjukt skönt att sova i sin nybäddade säng inatt. Heaven!
Robin och louise va här efter bowlingen på tacomiddag och idol.
Har bott här på fruängsgatan i drygt 1 år och dom har inte varit här förrän nu.
Skandal. Nu tog vi tag i det och lgh vart godkänd tror jag :)
Robin är en riktig star på bowling. Man hade ju inte sån stor chans där alltså, men va trevligt de va.
Om man kan vara kär i ett par. Så är ja nog det i robin och louise. Störtsköna vänner :)

Nu kommer snart pappa en sväng och kramas lite innan det är dags för att vika kläder igen.
Undar om han är jättebrun nu efter en vecka i solen?

Kram 9,7 :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: