Sandras

Snöstorm??

Kategori:

Man kanske skulle bli arbetsförmedlare?

Och vem pyntar ett kylskpå?
Jo en svensk hollywoodfru.
Sen äter dom ostbågar.

Jag ville inte kliva upp idag, vissa dagra är man lite tröttare än andra.
Dessutom drömde jag sött och ville bara sova mera...
Hörde på vädret imorse att första snön kan komma i natt.
Mys. Vem vet man kanske kan göra en snöängel imorgon?
You never know ;)

Dagen har gått fort. Nyheter, rea, papper osv....
Hant hänga om två väggar oxå.
Jag va lite trött på färgkombinationerna och kunder gillar nyhetskänslan även om varan kan va 4 veckor gammal.
Väldigt intresssant och rena rama trollerin.
Ja gillar att analysera kunder i smyg hur dom handlar och rör sig.
De lönar sig.
Klockan ticka iaf på och snart va hon 18.

Va tvungen och smita upp till glitter på lunchen.
Min förra chef har kommit tillbaka idag från mammaledigheten.
Kul och träffa henne. Hela hon lyste lixom (:

Snart dags och duna, upp och prommenera med louisen!

See ya mina bästa.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: