Sandras

Styrde Till HM

Kategori:

Påväg hem från sötan själv, Louise och prommenaden så tvärstanna cykeln vid hm.
Ingen kontroll. Det va verkligen inte jag som stanna cykeln. 
Louise och jag som hade haft budgetprat 10 min tidigare...
Det är midseason sale där...nu fick man inte lägga undan rea som vanligt
och jag hade inte visa med mig.
Tur det. För jag hitta extremt fina underkläder. 
Lavendel, ljuslila....pastell... Säger inte det allt.
Love, love, love!
20 kr st. Gratis!
Skynda fynda mina vänner.
Måste hinna dit innan jobbet.
Imorgon är säkert min stl slut..

Ikväll ska jag boka tågbiljetter. Woooho (:

Kram

Kommentarer

  • Louise säger:

    Men Sandy, jag som precis titta på min internetbank och tyckte det såg lovande ut:) Tur att kortet var hemma, annars hade du nog kraschat budgeten efter 10 min:) tack så mycket för promisen love. Puss

    2009-10-08 | 11:22:16

Kommentera inlägget här: