Sandras

Uppdrag

Kategori:

Jag hade en liten uppgift att utföra i Nordstan.
Jag va tvungen att besöka mitt jobb som jag tacka nej till tidigare i höstas..
Känndes såklart lite vemodigt att åka uppför rullrappan.
Jag kom upp och den känndes direkt som att butiken va en del av mig...konstigt det där.
Och allt va verkligen topfräscht och påkostat.
Läget är perfekt, här har man tänkt till.
Stora tilltalande skytfönster, snyggt stylade av Ullis.

Sen:
Madde tvärstanna när hon fick syn på mig på håll.
Så förvånad, så glad, överraskad..allt på en och samma gång :)
"Men min lilla ängel, va gör du här" så lät det.
Myk kramar och jag blev presenterad för hela personalstyrkan haha

En halvtimme senare var uppdraget slutfört <3

Frågan är ju vart ja hamnar tillslut? Time will tell.

Kram


Kommentarer

  • joline säger:

    nej men gud så kul (: va butiken fin?

    nu blir jag ju jätte nyfiken, jag vill höra sötan.

    hoppas du hade det massa mysigt i helgen ivf, det gick kanon i butiken, alltid lika kul!



    Massa kram

    2009-10-20 | 16:28:16
    Bloggadress: http://jolinewirf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: