Sandras

When Love Takes Over

Kategori:

Fan, jag spelar sönder den låten.
Oxå.
Remixen eller inte.
Kan lixom inte få nog.
Sen att den va med på idol ikväll gjorde ju min kväll liiiite bättre (:
Nu va tyvärr just de framträdandet inte det bästa men ändå...
Man vill ju bara dansa, dansa, dansa.

Min lillebror har förresten vart o kollat på lägenhet idag.
Hoppas den va fin och att han tar den.
Så syster slipper rycka ut i tid och otid och låna ut soffan klockan, jaaa säg sådär
mitt i nätterna.. Tur att han inte snarkar ;)
Men å andra sidan, finns ju inge jag inte skulle göra för honom såklart.
Det är ju bara och gå ner och öppna helt enkelt.


Imorgon ska jag ha leopardtoppen på jobbet.
Va tvungen och köpa ett svart linne och ha under.
Tyckte det va lite väl hardcore och köra utan. 
Inte min melodi.

Ha en bra kväll mina bästa läsare vilka ni nu är ;)

Kram



Här har vi den, volang och djurisk (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: