Sandras

"VVL"

Kategori:

Det gick faktsik bra och jobba idag. Hade och göra hela tiden.
Fylla på, larma och dona efter säljhelgen sen hemmåt.

Ja och laga mat har jag för allt i världen inte prioriterat idag.
Blev en onyttig pizza, helt ok det är ju trots allt helg. En bakispizza sitter alltid fiiint.
Pizzabagaren flörtar förresten. Alltså, glor verkligen som om han aldrig har sett en tjej tidigare.
Förra gången (2 veckor sen) bjöd han på salladen och en cola. Idag fick jag en dricka till. Tack så jättemyk.
Sen har dom ju en dörr på baksidan som alltid står öppen in på min gård. Där står han och ler när ja kommer runt...av nån anledning går jag lite snabbare.

Sen blev det maraton. Seriemaraton.
Royal pains
Top Model
Ensam mamma
Liv?? näää, inte idag heller. "Vvl" - Våga Vägra Liv en söndag är mitt motto.

Försökte spontant få hit en kompis och va lite social men han va ju lite upptagen tyvärr ;)
Men med mig går det givetvis ingen nöd på.

Ny vecka väntar med nya möjligheter. Nu kör vi. Ja börjar med en sovmorgon hi

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: