Sandras

Down

Kategori:

Undra om du läser min blogg?
Tror det, fast i smyg?!

"Jag lärde mig faktiskt att göra kaffe för ett år sen, så nu har jag blivit expert" kan va dagens citat :)
Dagens låt är iaf Jay Seans Down.
Den jag tänker på då är Linn.
Så himmla Linn. R&B in my mind.
Hon visa lite partytrix på jobbet idag.
Massa kul. Fatta inte hur hon gjorde alltså.
Jag ville ju inte va sämre så jag drog några jag oxå.
Måndagen blev genast liiite bättre. Vi skratta ikapp.

När kan man börja använda basker förresten?
Ja ska köpa en jättesöt från jobbet.
Titta just i min baskerlåda.
Jag har verkligen en baskerlåda för övrigt.
Skapligt.
Den va full. Så blir det när man har jobbat på Glitter. Inte mitt fel!
Man borde kunna använda den snart? Bästa bad hairdayräddaren.
Undra om jag har haft nån bad hairday i mitt liv? :)

Nää ni, den här tjejen behöver sin skönhetssömn.
Imorgon blir det banne powerwalk.
Mys.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: