Sandras

Frukostbloggning

Kategori:

Hej alla!

Jaja, dags för att ta sig till jobbet. Go vardag, go vardag :)
Inte varje helg som man får vara ledig. Lyx.
Men efter en sån här skön helg känns det bra att köra igen.
Nånstans är jag född arbetsnarkoman.
Prio 1 är att förbereda vårat 20 års jubileum med start ons.
Dom har tagt fram en liten kollektion enbart till detta.
Allt står travat och överallt på vårat lager.
Gillar inte att ha ett rörigt lager.

För övrigt började jag morgonen med att gå rakt in i badrumsdörren...
trött man blir alltså.

Får bli en svart/vit randig måndag. Randigt funkar alltid i min värld.
Hittar du inget i din överfyllda garderob. Ta randigt. Tip of the day!

Jag lyckades faktiskt att planera veckan igår. Men de va banne mig knappt.
V. 39 kommer att gå fooooort. Snart fre igen...
Mitt största problem är hur jag ska kunna få in en tvätttid?

Dricka upp mitt te och föna frillan. Kan ju inte se ut hur som helst.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: