Sandras

God Moooorgon!

Kategori:

Middagen igår va jättegod. Älskar tzatsiki. Kan i princip äta hur myk som helst.
Vi satt där i godan ro och en medelålders man från ett annat sällskap som ställde till en "scen"
Pinsamt. Ställder sig upp och gapar, skriker och tjafsar.
Ja hoppas att han har stans ångest idag för det där va inte ok.
Vuxna människor, ska inte dom äldre vara våra förebilder??

Sen skulle jag vilja ge min kusin en stor eloge. Hon kom själv till jobbet igår med rullstolen.
Pappa va i närheten såklart men ändå. Hon är en väldigt stark tjej det där, sj skulle jag säkert bara ligga hemma och tycka synd om mig själv om mitt ben va brutit hela vägen.
Men Ilze är inte den som är den. Det är min tjej det. Puss på dig!

Det va fullsatt på bion, alla vill se den här filmen.
Träffa Joline först på rhodos som oxå skulle på bio med familjen.
Joline är en rar tjej alltså måste jag säga :)
Flickan som lekte med elden va jättebra om ni frågar mig.
Bättre än ettan. Se den om du inte redan har gjort det.
Kändes inte som 2 tim. Då är den bra.
Dom gjorde reklam för snabba cash. Premiär i jan.
Boken är iaf fantastisk, måste se den oxå.

Kvällen då? Oklart. Men ordnar sig. Ska höra med Linn och maria och va dom säger.
Prata med miranda och wiig igår, kanske blir en kväll med dom :)
Det ända jag vet är att jag ska gå o handla vin innan kl 14 och gå och hämta en ost på lindex.  
Det är mina uppdrag för dagen.

Nu ska jag äta Marabou daim och kolla på nyhetsmorgon och läsa sn innan jobbet...

Kram

Kommentarer

  • joline säger:

    du är verkligen hur söt som helst du Sandra. du är ju för rar du med! hoppas ni hade det mysigt på bion (:

    2009-09-27 | 21:50:39

Kommentera inlägget här: