Sandras

Goddag

Kategori:

LEDIG!
Är det bara jag som gillar att kolla på nyhetsmorgon?
Lite te och en filt framför nyheterna.
Det gillar jag.

Man lär sig nåt varje dag.
Igår lärde jag mig faktikst hur kryddan organo uttalas.
Tänk orrre-g-ano. Med en italiensk tvist. Eller nåt...
Intressant.

GRATTIS Rebecca på 23 års dagen!
Ha en alldelles underbar dag.
Tänker på dig! <3

Hur ser då min dag ut?
Först blir det mys i soffan.
Morgonpromenaden med louise fick tyvärr utgå.
Hon va tvungen att jobba. Men det gör inget, vi kör nästa vecka ist.
Måste handla lite. Ingen frulle hemma.
Köpa hårfärg. Jag blev inte bara sjuk efter Turkiet,
jag blev blond oxå. Jag ska inte vara blond.
Skriva brev.
Försöka ringa Elin.
Sen ska jag piffa till mig och luncha med B :)
Träning på det. Nya medel puls ska vara superkul.
Åka med mamma till cp städet.
Tänk vad fort en ledig dag går.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: