Sandras

Godnatt!

Kategori:

Nää hörrni.
Jag har faktiskt inte haft min bästa kväll ikväll.
Ibland man inte på top. Ofta såklart men inte alltid.
Jag hade en bra morgon och bra dag.
Men kvällen då? Träningens fel. Ingen energi och aningens trött på både det ena och det andra.

Det bästa idag va att mamma trodde att jag skulle öppna imorse som vanligt så hon kommer in på jobbet men där va ju inte. Maida fråga om hon skulle hälsa ngt. "nää det va inge spec, jag skulle bara pussa lite på henne" Jag ska åka hem imorgon.

Det näst bästa va att mina alla mina enkronor blev 350 kronor!
Och jag blev ett genast ett par byxor rikare. Tackar.
Kommer att ha dom till min svarta volangtop imorgon.
Succe!

Det är lika bra att jag går o lägger mig och med intällningen att jag kommer att vakna med ett strålande humör. Ska lyssna på Alicia Keys - No One på repeat tills ja somnar.
Love, love, love! Från 07 men fortfarnade en klar favorit.

Natti mina bästa!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: