Sandras

Här Vare Helg

Kategori:

Ok nu kör vi.
Det här med att jobba helger tar emot ibland måste jag säga.
Tänk att ha 8-17 jobb som vanliga dödliga har.
Då slapp man ta självmord varje gång man ska gå upp och jobba en söndag.
Men samtidigt är det väl dumt och klaga....?!

En stående outfit en sön är hög tofs på huvudet eftersom håret är bland det risigaste,
leggings och en tunika på det. Gärna en stor sjal som värmer när man börjar få frossa..
Glöm för allt i världen inte tuggummi haha
Allt detta ovanstående är givetvis skrivet med en smula ironi om du läser Maida :)

Ivilket fall :)
Snart ska mamma och ja åka och handla. Ica supermarket i Oppeby.
Dom ska ha höstmarknad utanför butiken idag.
Mörk choklad för 10 kronor, bara en sån sak lixom...spend it!

Sen är det då mot mitt andra hem Cityarkaden och fortsätta vika kläder.
Kvällen kommer att tillbringas med en tjej vid namn Elin L.

Morgondagen: Pratet går om en ev utgång.
Sa ju till mig själv efter förra helgens äventyr att kommande får bli en lugn sådan..
Och är kanske inte den mest taggade men vi får se.
Ska jag tagga till mig? Och vad klär man sig iiiii?

Vad ska ni göra i helgen? Tell me!

Dags för en kopp te då :)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: