Sandras

Heelgen Är Här

Kategori:

Woooo :) Hörde jag skål tjejer?
Dunat hos m&p inatt.
Blev väckt av "lillla" hunden som vanligt.
Kenzo känner direkt när jag är hemma.
Söööööt!

Långfrukost idag med mamma.
Läsa nyheterna, skvallra och skratta.

Min rara kusin Ilze, 12 år skulle imponera lite
för sina kompisar och skejta??!!
Plankan åkte tydligen före i full fart.
Rammla och bröt benet.
Ändå upp på låret. Stckars tjej. Rullstol ett tag.
"Moster" - min mamma ska ta hem nya byxor som går lättare att ta på sig.
Ja herregud alltså! Lite komiskt.
Lev hårt och väl :)

Ja har för övrigt varit sjukt ekonomisk den här veckan.
Inga onödiga utgifter här inte. Matlåda it is.
Så bara för att ska ja ta en vända till lindex och kolla
på ett par paljetttights. Såg dom på en blogg
och blev K Ä R eller ett par sammetstights.
Vilka är bäst?

Snart dags för att göra sig söt igen och jobba.
Hmmm, what to wear?

Njut av dagen min bästa för de ska jag göra.
Idag kommer aldrig igen!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: