Sandras

Helloooo you!

Kategori:

Fredag!
Härliga fredag.
Solen skiner och det är en riktigt brittsommar ute.
Nice.

Jag har varit på blomsterlandet med mammsen.
Jag hittade en kylskåpsmagnet där.
En såndär med ordspråk på ni vet.
På en stod det "Behandla mig som en drottning"
Hade det stått "Behandla mig som en prinsessa"
hade jag köpt den ögonaböj.
Dt är mitt bästa motto.
Take it or leave it.

Ny partyskiva har jag fixat till jobbet oxå.
Perfekt - fredag = helg =fest i vanlig ordning.
Brukar uppskattas av kunderna.
Fredde le grand - sceard of me

För övrigt: Träningsvärk!
I sidan lixom, ryggen och mina stackars armar...suck.

Och för övrigt 2: Det va värst va tellus öppnar i helegn.
Jättekul! Lika bra att ta sig dit innan det brinner igen.
Snälla låt det få vara orunnit. Ok?

Åhh jag har sett ett par klackar.
Jag tycker att dom är fantastiska.
Lite remmar och lite nitar, öppen tå.
Kanske inte mest praktiskt med öppen tå
med tanke på att det blir kyligare ute men ändå!
Kliar i shoppingnerven.
Kanske, bara kanske köper dom.

Dags och ta tag i den här dsgen oxå.
See yaaaa :)

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: