Sandras

High Five, Low Five, Too Late

Kategori:

Generellt sett sover jag för jädrans dåligt när jag har festat alltså. Visserligen däckar jag utan problem men jag vaknar syltidigt. Va gör man då nu när man ligger vaken? Jo, hämtar laptop, chokladen i kylen, sätter sig i prinsessängen och bloggar om....gårdagen.

Förfest med vin och spel "med andra ord". Jättetrevligt vare (: hatten av för den festen!

Har kommit till insikt med följade punkter:

* den som uppfinner alkolås på mobilen skulle bli rik...nu efteråt rycker man givetvis bara på axlarna men ändå...why, what's the deal?? Ja kommer lämna mob hemma hädanefeter en lördag.
* öppnar min inbox och inser åter igen att jag har världens bästa vänner. Lycka!
* ngn säger ngt och nu i ett aningens nyktrare tillstånd av sandy bottnar detta i ren illgrön avundsjuka från personens sida. Bedrövligt.
* går igenom skickade sms och blir inget annat än stolt över mig sj. Ett sms som jag skulle ha skickat för läääänge sen har blivit sänt. 

Känner ju inte alls för att jobba idag heller. Kan ingen rar människa bara säga att ja slipper, gå och hyra en film, komma till mig, sitta med mig under en filt i min bästa soffa och göra det jag älskar mest....nämligen att pyssla med mitt hår. För idag är jag mysig. Laga gärna en middag åt mig oxå. En söndagsstek, det gör alltid mamma. 

High five, low five, too late.

Idag blir det i vilket fall som helst The Killers i mina högtalare på jobbet.

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: