Sandras

Höstdagjämning

Kategori:

Nu blir det bara kallre och kallare ute... Gillar ju solen och värmen allra bäst.
Fryser ju så lätt om mina fossingar och händerna spricker. Fram med handkrämen.
Ja bokstavligen bor i en handkrämsburk under vinterhalvåret. Thats me!

Somna med ett leende igår :) men ja vakna inatt av skräck. The Mardrömm.
Va helt säker på att nån bafann sig i min hall beredd att döda.
Ett glas mjölk senare och sessen somna om igen.

Idag har jag iaf sovmorgon. Börjar 13. Skönt! Ska fixa lite lunch och packa väskan.
För ikväll åker jag ut på landet. Vi får se om jag orkar för isf kanske jag tänker baka en äppelkaka till min kära familj. Men det är bara kanske det. Satt nämligen och kollade igenom bilder som folk har taggat på mig och 1/3 av bilderna äter jag nånting. Ska det va såhär eller?

Så njut av den här höstdagen nu. Tänk inte på morgondagen. Tänk här och nu!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: