Sandras

Idol 2009

Kategori:

Under mitt paraply, paraply, papraply....
Hahaha. Här har vi underhållning på högre nivå.
Det här med självinstinkt, inte många som har det.
Jag skulle aldrig i hela mitt liv ställa mig och göra bort mig sådär.
Ja är usel på att sjunga och det står jag för.
Förutom i duschen, där kan alla tydligen ta ton....tror man iaf.
Näää min idolkarriär kommer att bli den kortaste av dom alla.
Någon som va bra var en kille från Västerås, tror jag att han kom ifrån, Jon.
Han kunde han. Favvo!

Idag har jag en sån där dag. En såndär sakna-många-vänner-dag.
Kommer och går hela tiden.
Jag hoppas, hoppas, hoppas att Jenny kommer hem på fredag.
Vill kramas då!
Måste kramas då!

Får mig att skratta.
Fast det är ju klart, jag har ju aldrig långt till ett skratt egentligen...
Hmm.

Kram Alla Ni Underbara

Kommentarer


Kommentera inlägget här: