Sandras

Kan Inte Låta Bli....

Kategori:

...att driva lite med alla telefonförsäljare på stan.
"Fröken, fröken vad har du för abonnemang?"
"Nää alltså, jag har verkligen ingen aning om det..det är pappa som betalar" (:
"Jaja, självklart"

Ja satt verkligen och dagdrömmde idag.
Sveptes med långt in i mina tankar.
I mina fantastiska tankar.
Jag målade upp ett riktigt drömmscenarium.
Det blev tillslut så verkligt.
Så inne i mig själv och mitt drömmande att jag nästan missade att gå av vid min busshållsplats...

Kram

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Haha, ge dem bara! Så de blir tyst någon gång! :)

    2009-09-29 | 22:01:15
    Bloggadress: http://thisismylifethen.bloggplatsen.se/
  • Sandy säger:

    Jamen eller hur, dom ger sig ju aldrig :P

    2009-09-29 | 22:16:47

Kommentera inlägget här: