Sandras

Kräftis

Kategori:

Det börjar dra ihop sig för en skiva. En kräftskiva. Det komiska i det här är att jag avskyr kräftor. Men jag avskyr inte resten av ordet. SKIVA. Fest. Det kommer tydligen runt 35, 40 pers. Inte illa. Typ hela nypan :)
Vinet står på kylning. Men vad klär man sig iiiiii? Alltid samma issue i mitt liv. Sjukling som man har varit gäller det väl att klä sig någon varmt efetrsom vi ska vara ute. Dammar nog av trenchen kanske.

Jag skulle behöva diska oxå. Men det måste ju vara bland det träligaste ever. 4 ever.

30 % på cubus idag resulterade i en skjorta. En sandy skjorta. Blå och vit randig i all ära. Den kommer jag att bli snygg i.

Kram

Kommentarer

  • Anonym säger:

    haha..kul att jag inte ens visste att Cubus öppnat. Bra koll? nej!

    2009-09-05 | 20:03:56

Kommentera inlägget här: