Sandras

Kväll It Is

Kategori:

Och vad hände på Lipstick ikväll? Why? Kirby where are you!
Det är ju det man ser fram emot en måndagskväll som denna! Aaaaja.

Jag har varit hos tandis idag. Det gick......jättebra :) Glad!
Vilken vinst Sandra, sa hyginisten. Hon är så rolig.
Nu behöver jag inte gå dit på ett halvår. Åååå det såg så bra ut.
Ingen är gladare än jag.
Belöning?! två toppar till mig. Tack så myk.

Idag har vi hängt om i butiken. Då springer tiden iväg.
Vi har en ny praktikant förresten.
Jag tror inte hon gillar mig....än :P
Snart kommer hon gilla mig.
Snart kommer hon att inse att jag är väldigt snäll egentligen ;)
Jag kanske kan vara lite rakt på.
Rätt ska va rätt. Inga undantag.
Samtidigt som jag har förståeelse för att det är myk o lära.
Fråga 100 ggr, gör abslout ingenting. Visar bara att man har ett stort intresse.
Det gillar jag, gillar även att lära ut.
Jag har självklart gett henne beröm idag. Bra jobbat tjejen!
Jobba och ge resultat, så kanske man får gå hem lite tidgare
annars är dt bara o stanna till 18. Ta inte för givet att man får sluta 16...
nepp, det gick inte för sandy.

Imorgon tänkte jag visa henne kassan.
Det kommer att gå galant. Inga problem.
Vi ska ha en liten tävling: Säljer hon för en summa, når hennes mål.
Då får hon sluta. Om klockan så är 1.
Kundservice it is.

Och vem träffade jag efter jobbet idag. Elin L.
Långfika blev det.
Och ojojoj vad vi kan prata. Om allt.
Vi har gått igenom myk och lite därtill.
Jättekul att träffa henne :)

Nu ska jag dricka mitt kärlekste. Ja, det heter Kärlekste.
På riktigt. En rosa söt förpackning.

Sov gott sen!

Kram

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: