Sandras

Mellanlanding

Kategori:

Hemma från jobb och shopping.
Är nöjd med inköpen men inte av själva utbudet, hitta inte så myk faktikst.
Skona är undanlagda tills imorgon....ska sova på saken men ja tror att det blir ett nej.

Sitter och lysssnar på Takidas nyaste skiva. Gillar verkligen ALLA låtarna.
Undra om mina grannar gör det samma med tanke på volymen?

Ska försöka söta till mig så bäst det går för att möta upp elin utanför rohdos kvart över 7.
Blir nog kyckling dagen till ära. Nästa stop blir biosalongen. J
ag har höga förväntningar på stigs ny rulle och jag tror och har på känn att dom kommer att leva upp till dom. Även om jag har hört att man för vänta till film nr tres för att se slutet eller???!!!

Nehepp, ta tag i sig själv vare.

Kram

Kommentarer

  • jenny säger:

    Ska se den ikväll jag med. Tror den kan va bra alltså.

    Saknar dig.

    2009-09-25 | 19:02:38
    Bloggadress: http://detvackra.blogg.se/
  • sandy säger:

    den va bra! Saknar dig oxå, det vet du.

    2009-09-26 | 08:43:18

Kommentera inlägget här: