Sandras

Morgonpigg

Kategori:

Här ligger vi inte och drar oss inte.
Vaknar jättetidigt. Pigg och glad, det är iochförsig bra.
Men jag har även några tankar  som jag inte riktgt vill lämna min kropp.
Måste ta tag i det här nu. Bryta ner ngt i mindre delar så att det inte blir så myk i slutet.
Planering är som bekant a och o.

Synd att jag inte ska besöka Gbg nu i helegn eftersom det är bokmässa där nu.
Sjukt stor mässa. Vore kul att vara på. Myk inspiration av många olika författare.
Om du är i krokarna bör du gå dit. Känner ja min elin rätt ska hon med säkerhet och kika :)

Nu ska jag dra på mig min mjukiskläder och bege mig till Louise. PW it is!
Solen skiner och det är en fiiin morgon för prommis.

Kram



Kommentarer

  • lillE säger:

    Baby Elin skulle ha gått dit men du jag drar till Liseberg med brudarna i klassen :) så böckerna får vänta på mig hihih

    2009-09-24 | 20:43:08

Kommentera inlägget här: