Sandras

Sliten Tjej

Kategori:

Dagen har faktiskt gått fort. Man får typ dela upp den.
Fika, började dagen med en bulle. Den skrek verkligen äääät mig
och gör mig till den lyckligaste bullen i stan(eller nåt)
Lunch halv ett
Inv.middag aka Nachotallrik i cafèet.
Stängning och köra järnet.
Klart!

De har hänt nåt med min blogg.
Någt bra.
Det är många flera "stammläsare"
Kul!

Ja har bestämt mig för att ställa upp
på galejjet på lördag.
Looking fabuolus:D (stavas de så?)
Kommer bli kul. Och Maida har lovat mig en överraskning ;)

Detta får mig att tänka tillbaka på när min lillebror och ja, förväntasfullt alltid
gick för lindex. Små och söta. Vi gilla det men det bästa va godisen och kläderna
som man fick efteråt...

Ja har för övrigt en vemodig känsla. Madde har slutat som DC.
Hon skulle ha kommit idag en sista gång men ringer vid 10 och säger att hon inte gör det..
Jag som vänta på henne. Vi hade skrivit ett kort ju + en annan grej. Vi ska posta det till henne ist.
Tackar för gott samarbete och ja kommer sakna henne. Kommer bli svårt att ersätta.
Så myk hon har lärt mig. Efter min mamma är hon för de första 86:a men oxå en förebild.
Lycka till i Gbg!

Snart True Blood. Myk bra!
Natti!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: