Sandras

Betyg

Kategori: Tankar

Fick mail idag ang betyg och resultat från tentan....
Jag fick VG (: Jätteglad!
Sporrar mig att göra lika bra på nästa som är butiksekonomi.
Nu kör vi vidare!


Imorgon är jag "ledig". Eller givetvis inte ledig för jag ska plugga massor.
Har kommit överens om med min handledare att onsdagar ska avsättas för projektet.
Det blir låånga dagar om ska jobba 8-17 och sen hem och plugga. Det va inga problem för Åsa!
och det är jag väldigt tacksam för. Vill gärna hinna med ngt annat... jag tror att det kallas för Liv! men samtidigt nånstans så är ju det här livet, man jobbar, jobbar upp sig, kankse tjänar lite och bygger ett liv..eller kan det vara så att jag låter lite trälig och nästan lite konservativ nu? Det är oklart. Själv ser jag mig själv långt ifrån ordet trälig.

Men självklart är jag värd en sovmorgon mitt i veckan. Åkt ut till mamma & pappa och tänker stanna här hela natten och hela morgondagen till kl 18 då det blir att träna core och inget annat.

Men VG alltså. Wooo!

Ps och på begäran: Mina nya svarta ballerina kommer från skopunkten. Håll till godo (:
Nu ska jag kramas med mammi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: