Sandras

Dagordningen

Kategori: Tankar

Skönt att inte rusa upp idag. Men det regnar, förstör min tänkta powerwalk runt ringvägen.
Det är en perfekt pw längd. Tar ca en halvtimme i rask takt. Behöver inte vara längre för att man ska vakna och bli pigg och glad men som sagt hoppar över den idag.

Tänkte fixa en riktg lyxfrukost ist, ägg, smoothie och macka. Och en kopp kaffe såklart framför SATC boxen.
Sen ska jag plugga ett par timmar. Jag måste plugga. Nu är jag "ledig" till på onsadg men vi har tenta i branchkunskap på onsdag så ja är inte ledig vill jag poängtera.

Men jag snöar inte in mig, har inte tid att snöa in mig i mina böcker. Effktivt plugg ett par timmar sen blir det dejt med maria och shopping. Lycka. Efter det går vi på pulspass kl 5 tillsammans. Har inte tränat på hela veckan. Katastrof. 

Det var det mina vänner. Dagordningen för skärtorsdagen. Hoppas ni tackar för info och antecknat ovanstående noga nu ;) Återstår bara att säga GOD MORGON. För det är just vare är. En god morgon trots regn. Strunta i regnet.

PUSS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: