Sandras

Muffins Till Spillo

Kategori: Tankar

Jag har haft en såndär usel dag ni vet. Ibland kommer dom bara. Hux flux och förstör. why? Antar att det hör till och jag skyller allt på vädret. Det är inte ok att ha körkort men ingen bil för då blir man tvungen att cykla i ösregn.. till råga på allt blev jag besviken för jag va så inställd på att mamma skulle komma och hälsa på ikväll men hon kommer inte, jag som hade köpt dom godaste vaniljmuffinsarna alltså. trist! Igår va va linda här och förgyllde min kväll, vi kolla på lyxfällan och drack te, så himla mysigt och bara göra ingenting... hjärta på det.

Men när jag har sånhär dagar har jag ngt hemligt som jag tar till. Jag går till gymmet och bara kör. Känns som jag träna hur länge som helst då...va en bra bitter tjej som stega in men när ja kom dit men jag blev gladare. För M va där så vi träna tillsammans. Han är bra på gym. ja lovar (: man gör inte ett fel när man tränar med honom.   

Så nu ska jag ha egentid framför my partner in crime - sex and the city och äta muffins.
Slänger upp en glad bild för att påminna mig själv om mitt vanliga jag.

På med en favoritlåt fort. Dead by april - I made it.

Imorgon blir det massa sol!

puss på alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: