Sandras

Elin&Elin

Kategori: Tankar

Mitt i allt pluggande tog jag en paus och lunchade med dessa damer i veckan. Det va nära att ena elin och jag inte fick ihop det att ses mellan allt och alla som var hemma över påsk och firande med familjer hit och dit men vill man så går det <3 hade kännts sädär konstigt om hon hade åkt tillbaka till Örebro utan mina kramar. Inte ok. Självklart gick vi till Hellmans. Det är här det händer (iaf i nyk :) Lunchen blev två timmar och det har planerats in en helg i Göteborg tillsammans alla tre samtidigt. Vi lyckades hitta en helg som funkar i allas plugg, jobb och dyligt. Elin&Elin är BRA!

Kommentarer

  • Elin Sjöberg säger:

    baby:) Elin fixar hihi & kan bara säga desamma & att helgen kommer bli GRYM:D tre heta brudar i min stad!!!!

    2010-04-10 | 17:49:20
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: