Sandras

Linkan By Day/Night

Kategori: Tankar

Day N Nité...nananan... ok dåligt. 

Jag fick sluta lite tidigare i fredags för att hinna med 17.42. Det va snällt tycker jag!
Linda och jag kom på att vi aldrig har åkt tåg till Linköping tidigare. Första gången i hela våra prinsessliv.
R mötte upp oss på resecentrum och va myk glad över våran ankomst. Kramkramkram!

Hennes läghenhet va jättefin, högst upp, snedtak, balkong, centrum, vita väggar med medaljoner och sol hela tiden. wow! Det va en riktig sandy lägenhet. Mmm I like alot!

Fredagkvällen blev lugn, vi ville bara gosa. Så en god middag va ungfär vad vi hant med. Lördag: Shopping. Ja tack! Usch vad det kliade i fingrarna. Skulle inte köpa ngt va tanken...vadå studentekonomi? men jag är väldigt nöjd med alla köpen, nedan följer då rilmliga och godkända argument för var och en av köpen...

På lunchen mötte vi upp Andy oxå. Myk trevligt och träffa honom med. Lördag kväll: Vin såklart. Rosé. Premiär. Här vare sommar! Jättetrevlig förfest och utgång på NH. Linda och jag spelade med bra och låssades vara ekonomer från grupp 2...biljettkassamannen gick på det och släppte in oss till ekonompris. Man tackar.

Söndag och hemfärd. Linda och ja kom på att vi vill grilla på valborg men sen kom vi på att vi varken har grill eller ngnstans och grilla på....så vi la ner det helt och hållet och bubbla vidare om att det skulle nästan gå snabbare och cykla för tåget gick inte jättefort. Ja ni hör ju själva, inte så djupa raket-forskar-diskussioner direkt... fnittriga, trötta och småslitna men vad gör det om hundra år....;)

Tack rebecca för denna gång! På återseende.
Min nästa weekend är planerad och klar i...Göteborg (:




Argument 1: Jag sliter ut minst ett par svarta ballerina om året.
Argument 2: Mina nuvarande bästa klackar är det bara spikar
kvar av så därför var jag tvungen att ha ett par remsandeler...
Godkänt!



Argument 3: Provat tidigare och det är en väldigt bra, billig och fin oversizad tunika för såväl vardag och lördagar...dessutom är puderrosa väldigt myk på tapeten.
Godkänt!



Argument 4: Det här är inget skoköp det här är en invenstering.
Min stl har alltid varit slut när jag vill ha ett par sen ska det vara converse light på mina fötter dvs låga sulan. petiga jag men väldigt nöjd konsument och Mycket väl godkänd!





Argument 5. Randigt. Behöver ingen förklaring. Fin i sin helhet.
Argument 6. Silverarmband. Såg jag i Oslo sist jag va där.
Men köpte inte för jag blev lite snål då efetrsom
jag kanske kunde hitta det på Gina Tricot här hemma och myk riktigt.
Godkänt!

Nu ska jag ta en varm dusch och plugga LIA projekt. Hejja mig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Får jag fråga var du har köpt dom svarta ballerina? :)

    2010-04-20 | 17:17:16

Kommentera inlägget här: