Sandras

Tentaplugg De Luxe

Kategori: Tankar

Här har vi ingen tid att förlora. Satte klockan på halv nio. Jag ska fylla och trycka in info idag och imorgon. Tentaplugg deluxe. I pauserna ska jag åka till el giganten, luncha med elin s och elin l, träna baspass och jag ska gå ut med min hårfön och blåsa/torka bort snön som har kommit i natt. What´s the deal?! Snö lixom! Åhhhh...

Nu ska jag återgå till konsolidering, experimentell handel, brachsgliding, differentering med mera..

Ps: snälla, sluta hävda dig hela tiden inför mig.
Jag blir inte imponerad och det framställer
bara personen ifråga mera osäker än vad jag faktiskt trodde.
Tänk lite på det här nu. Se det som ett tips från coachen eller nåt. Ok!

Sådär jag, experimentell handel vare jag....

Puss på er :)

Kommentarer

  • Elin Sjöberg säger:

    Sessan snart ses vi:) ska bege mig till bilen nu hihi massa gos

    2010-04-05 | 13:38:14
    Bloggadress: http://[email protected]
  • Rebecca säger:

    I'm with you! Jag håller på med mina 250 frågor (inget skämt!) till på fredag. Är på nr 30.. haha många bäckar små eller hur säger man ;)

    2010-04-05 | 14:50:36
  • Therese säger:

    Jag hörde att ni hade massor att göra. Håller mina tummar tills tentan på onsdag. Hoppas att få se dig om du har tid efter det. <3

    2010-04-05 | 19:52:19
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: