Sandras

"Världens Lyckligaste Dag"

Kategori: Tankar

Jag blev tillfrågad att jobba extra och leka med alla barnen igår för det va "barnens dag" på min praktikplats.
Absolut, det är kul att jag blir tillfrågad och jag säger aldrig nej till jobb...

Det va jätteroligt. Fasiken jag gillar verkligen barn och jag tror dom gillar mig (:
Himla härliga små människor det där. Vi gjorde massa mysiga saker.
Vi planterade solrosor, blåste bubblor, gick på styltor, ritade på marken och åt glass såklart
En liten tjej - Tova - lärade sig att vissla när vi blåste sopbubblor. Söööötaste!
En annan liten rar kille röck i mitt ben och sa "sandra, det här är världens lyckligaste dag".
Alltså, behöver jag säga mer än att jag smälte snabbare än Labanglassen.

Kankse ska sadla om, skippa att bli butikeschef för dagisfröken?







                     "Världens lyckligaste dag"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: