Sandras

2 Presenten

Kategori: Tankar

Tisdag idag. Eller tisdagen är ju faktiskt slut nu.

Har haft projektplanering hela dagen. Fasiken va myk det är som ska vara med när man planerar ett projekt. 
Vem är sändaren? vilka är styrgruppen? hur, vad, varför? vem ska vara PL? gör en riskanalys osv. Men oj va kul det är, det kan jag lova er (:

Sen så vart det PW förstår med maria. Det va skönt. Alltid skönt att röra lite på sig efter att suttit inne hela dagen.

Men dagen tog minsann inte slut där

in i dusch. göra sig söt igen. möta upp elin l för en fika och bio. Alltså har jag inte dem raraste vännerna så säg...det är flera dagar kvar till min födelsedag men jag har redan fått två presenter. Jag fick bion i present. Det hade jag verkligen inte räknat med. Jag blir så glad. Vi såg Inception. Grym film. Se den bara.

Sist men lång ifrån minst så fick min kusin sofia en flicka idag. ren lycka. grattis!

min dag kunde inte ha blivit bättre. Nää dags att sova, så jag pallar upp 7. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: