Sandras

Dancing On My Own

Kategori: Tankar

Igår va vi hos ida h och drack lite vin på ballkongen. Inget regn, ingen blåst, ingenting så då passa vi på att tända ljusen, poppa popcorn, hälla upp rose och vira in oss i filtar. Där satt vi och hade en riktig tjejkväll! Några gick vidare till hörnan, andra inte. Inte jag. Hemmåt till fruängsgatan minsann men hur nöjd som helst.

Vaknade imorse av sms. "hur ser dagen ut? stadenmys och fika? (:" jamen självklart! Men först pw såklart. Eller det blev fakiskt spinga av. Har inte sprungit sen...sist. men det gick jättebra. Det fanns där lixom. Tror det har nånting med bra grundkondition att göra? undra om jag ska springa imorn oxå? hmm sover på saken. men skönt vare i regnet. Och regn är verkligen det bästa springvädret. regn och dead by april då springer man och inge annat.

sen ut på stan och möta elin l. köpte en jäätttefin kavaj på hm. Svart, lite kortare med puffärm. 299:- FYND! pillade på en kakigrön jacka med...det va ju verkligen inte jackor jag behövde men njaa kostade ju bara 400 så det kanske blir ett köp till. Hittade även lite födelsedagspresten till mig själv :P jag brukar göra såhär, ta kort med mobilen och visa mamma allt fint. blir spännande den 27:de.

Elin s kom med tåget från gbg och nu är fröken på skavsta och imorn i turkiet. hon bara far och flänger ;) jag hant träffa henne som tur var.
blir bara lite avis men samtidgt så har ju jag haft mitt roliga på cypern.

Annars då?

inge vinande ikväll. orkar inte. är hemma. dancing on my own. skönt faktikst. tvättat och så, säkert fem maskiner och målat naglarna i mintgrönt. Hur fint som helst förstås.

nu ska jag dricka te. lite höstigt över det hela men te får det bli och mörk choklad. 72 %. det är bra choklad. tänkte va lite nostalgisk och kolla på SATC, första filmen och somna i soffan under mitt duntäcke. mysigt är förnamnet. kunde va mysigare såklart men det är en annan rar historia. ha en grym lördagkväll i neonljuset. 

ska ha mobilen nära mig, kanske får rycka ut och möta maria inatt om hon inte tar taxi. vill inte att hon går hem själv så ja kanske ger mig ut på cykeltur runt halv tre, vi får se. jag är väldigt mån om mina vänner. borde alla va.

hjärta rå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: