Sandras

En Present

Kategori: Tankar

det va värst va många ni är som läser. kul (:

skolan då. trevligt att träffa klassen igen. vart en heldag, halv 9 - halv 4. visste faktikst inte att vi skulle gå så länge idag...hade tänkt mig ett "är sandra g här idag?" ett upprop med andra ord. vi är tre sandror i klassen, föreläsarna har inte riktigt lärt sig mitt smeknamn än. det kommer så det får helt enkelt bli G tills vidare.

Men nej nej, inte bara upprop här inte...full fart. lika bra. hösten är planerad i agendan fram till jul nu med tentor, projekt, redovisningar, LIA blandat med massa föreläsningar med sånt som jag brinner för; ledarskap, personalfrågor, lagar och avtal m m i mina öron är det här som candy.

sen mötte jag upp linda och jenny på stan. Ni är bra! en fika på favoritstället förstås. jag fick en för tidig födelsedagspresent eftersom dem inte är här då. så himla rara. hade verkligen inte räknat med det. jättetack alltså.

nu ska jag nog börja att planera höstens träning oxålite smått. minst ett skivstångspass i veckan. känns som jag har tappat all styrka. kommer bli en hel del träning, ja gillar ju sånt ni vet. vältränat.

fick bli vippig top, svarta stuprör och nyaste kavajen såklart idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: