Sandras

Glam

Kategori: Tankar

Årets minigolfmatch har ägt rum. Jag mot erik.
Jag förlora, men glass och trevligt sällskap väger upp (:
Vi kom överens om att allt under 100 är bra poäng. bra idé.

Igår va Elin L och jag på hamnmaggasinet och åt grekisk sallad och drock vin i sensommarsolen.
Det va varmt igår. Det va sommar igår. Våran plan va filmmys hemma hos mig.
Men det går inte att vara i min lgh när det är så varmt. 800 grader ni vet.
Sen begav vi oss till östra bergen och adde. Väldigt trevlig fest.
Drinkar och In Flames.
Jag gillart.
Sen tellus. Även den här lördagnatten lyckades vi spela in en liten video på hemvägen. haha sjukt kul dagen efter. man garvar typ ihjäl sig. väl på hemmaplan plockade vi fram kladdkakan ur kylen. ljuvligt gott.

Idag. Segaste tjejen i universum. Hade en prinsessa på soffan.
hon va oxå seg. hi. två sega sessor på samma gång :)
gick till öster och hyrde filmer och vart i svalsta och ätit tårtan.
bara natten kvar och med en nybäddad säng så kommer jag somna sött.

summa summarum: minigolf, sol, drinkar och kramar är bra grejjer. natti alla.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: