Sandras

Happy B-day!

Kategori: Tankar

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grttis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis.
lalalaaalalla allalalla......

GRATTIS Sandyyyyy (:Grattis mig själv alltså!

Ni vet, det finns vissa personer som man gärna vill att dem ska vara hemma när man fyller, några kramar som betyder lite extra myk en sån här dag....men nån är i turkiet, sand diego, göteborg, örebro umeå sthlm skåne..överallt! finns en hel hög här hemmma med förstås men det här är människor betyder myk för mig. Oxå! <3 jag saknar er. alla.

Det är en bra dag idag! Väldigt bra dag! Jag har önskat mig wii. japp stämmer rätt. I höst kommer jag spela tvspel och dricka vin haha. ja gillar tvspel.

nu ska jag lussna på en födelsedagslåt och dra till skolan. tänkte bjuda projektgruppen på fika. då bli dem glada (:

det är en bra dag. puss


Kommentarer

  • fanny säger:

    Grattis!!! =)

    2010-08-28 | 00:21:08
    Bloggadress: http://float.blogg.se/
  • Nettan säger:

    Ett jättegrattis till dig Min Raring!

    2010-09-20 | 08:59:15

Kommentera inlägget här: