Sandras

Släkten Är Bäst

Kategori: Tankar

Grattis Nettan! Fast igår, min raraste moster fyllde år igår.
Hon kände inte för att fira sig själv sådär jättemyk så hon, ilze och mamma gick ut och åt iställte.
Bara vi. Dessa tre personerna får mig att må sådär bra ni vet.
Vi är likadana allihoppa fast det skiljer massa år i ålder. Vi är likadana på ett väldigt bra sätt.
Ja tror att vi skrattde mest hela kvällen. Vi avslutade med kaffe, kramar hos mig.
Perfekt kväll om jag får säga mitt.

Faktum är att vi har ganska många i våran släkt som fyller i min månad, augusti
men det va bara en liten parentes.
En anna liten parentes är att jag i dagarna kommer att få mitt första kusinbarn, även den i augusti.
Augustibarn är vi allihoppa. Grattis igen bästa moster.

kunde inte somna inatt..hmm..vred och vände mig hit och dit.
Tror att det beror på värmen i lägenheten 
Men jag somna tillslut trots allt.

Inte så myk strandenväder idag? Vad kan man göra i regn?
Jag ska ringa maria tror jag. En fika på stan i regn är inte fel.


Nettan & mamma ; lillasyster och storastyster

 
Favoritkusinen och jag

Kommentarer

  • Nettan säger:

    Men gulliga Sandra. Tack så mycket. Ni får också mig att må så bra. Det är så skönt att bara få skratta. Puss på dig Gumman<3

    2010-09-20 | 08:56:45

Kommentera inlägget här: