Sandras

Right above it

Kategori: Tankar

mysfika med carina igår. på hellmans. det är babybooooom i mitt liv tror jag. carina ska få sin bebis typ imorn nä men i januari (: hon är så fint gravid, bara en liten mage. ja ska oxå bli fint gravid. inte sådär överstor och svullen i ansiktet. det är mitt krav som tjej :P 

förresten, våra babgels är bortagna på hellmans. haaalllåå? wyh? "nya tider" fick jag som svar. kasnke det, men vi älskar våra bagels speciellet nu när ALLA kommer hem o vill äta dem. nu tappar dem ju massa försäljning.

köpte första julklappen igår. har många kvar att köpa. så det blur stan idag. tänkte försöka vara så effektiv som möjligt och inte bara köpa grejjer till mig själv ;)

först en pw tänkte jag så att man får lite luft och massa skön energi av knappen o hakim på NRJ.

hörs sen. puss

Kommentarer

  • Linda säger:

    WWHHAATT???Sandra!! Vad fan har dem gjort? Raderat bagels ur sortimentet!! Hur dum får man bli! ? Vill dem gå i konken måntro?

    2010-12-17 | 17:14:29

Kommentera inlägget här: