Sandras

12 Tjejer - 12 Bra Tjejer

Kategori: Tankar

Födeledagsfirande för amanda igår :)
Tog taxi till joline, för höga klackar och för slaskigt väder.
Taximannen glömde sätte igång taxametern, vilket jag givetvis märkte men inte han.
Jag fick uppskatta, höfta, ett pris.... ok???

Mys på ringvägen och hos idan först innan middag på fik@.
Jättegod mat och hur trevligt som helst. Hur rara är inte dom här tjejerna. Tack för en bra kväll!

Dock en incident som sänkte min syn lite på restaurangen isig.
Jag blev en upprikigt irriterad tjej. Dom måste definitivt jobba mera med deras kundservice. 
Det här med att "kunden har rätt" har dom kanske aldrig hört..
Jag sköter mitt jobb, jag är inte servitris och ska sköta deras. 
OM jag stod upp för mig själv.

Men men jag tog tre djupa andetag sen blev jag glad igen. 
är inte den som är arg så värst länge, har lixom inte tid. ni vet ju att jag är den som ler (:
Glömma och gå vidare mot tellus. Mot baren, en hel bunt givmilda människor.
Kan det ha varit pga av mitt val av rosettdiadem kvällen till ära?
ingen vet men sen dans hela natten. Myk folk ute. Skönt folk.
Nää, i mina blå ögon fint och vackert folk.

lite undefundande har skett och det är bara den positiva energin som man behöver
jag är jag och så kommer det fortsätta att vara.




Glad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: