Sandras

Dags Att Bli Kreativ

Kategori:

Här ska målas. Jag har en deadline, innan skolan börjar ska jag ha målat och tapetserat i mitt slott. Jag gillar att ha små mål att göra och blir glad när man uppnår dom. På tv-väggen ni vet, eller ja ni lyckliga som har fått tillträda min lgh ;), vet hur jag har min tv...och på den väggen iaf ska det bli en tapet i svart, vit, grå. Så nu blir det ett besök hos min kusin magnus på holmgrens. Har även en tanke på att måla/skriva ett ordspråk i svart på väggen i köket. Fint va.

Jag såg Sommaren med Göran idag. Haha. Humor. Förresten, det va knappt jag kom fram till öster...to much snow for me.
Nu ska jag ta fram papper och penna och skriva ner 3 saker som jag är glad för idag. (det säger elin att man ska göra. jag saknar henne myk :) Jag behöver massa pepp nu i denna snöstorm.

Snart natti i nybäddad säng. mmmm gosigt. Med lars winnerbäck i öronen såklart - jag hugger i sten.

Puss puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: