Sandras

Day Two

Kategori: Tankar

Done deal.

Presentationen är avklarad. Sen halv 9 imorse har vi suttit och lyssnat på 30 redovisningar. Man är ju inte van att sitta still. På jobbet är man ju överallat och ingenstans. Pratar med allt och alla och nu ska man helt plötsligt sitta still och vara tyst. Ja kan inte va tyst. Ni kan ju tänka er våra raster. Vi har myk att prata om då.

Men allt känns asbra. Lärarna är störtsköna. Skojjiga. Då får ja skrtta. Väldigt erfarna och ja kommer lära mig hur myk som helst. Klassen i övrigt är oxå bra. Alla pratar med alla. Öppna och snälla. Wow.

Fortasatte min fikaturné idag. Carina och jag satt och pimpla kaffe/te i ett par timmar. Gosiga carina <3
Kom på till min förfäran att ja inte kommer hinna träffa michele den här ggn heller. Fick ångest så nu har vi pratat länge och väl i telefonen ist.

Nu ska jag packa för teambuiding i två dagar. Tänk er mig på ett vandrarhem...det här med camping alltså.. säkert nån pulkatävling och lägereld...Blir nog bra det här.

ordet sakna

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: