Sandras

Det Gäller Att Ge Och Ta

Kategori: Tankar

Tittade ner i väskan när jag skulle släcka för att gå hem från jobbet igår...
vad hittar man? jo ett brev minsann :) Raaaar.
Jag blir så genuint glad.
Det är sjukt hur myk det lilla gör för mig.

Hela jag blir ett ända stort leende

Tack Joline!
Hon gillar att överraska har hon sagt och det gör ju jag med. 
Jag är inte den som är den. Nejnej.
Att göra mina nära glada är ngt som jag gillar att göra.  
Är DU mysig mot mig är jag nog ännu mysigare tillbaka.
Det man ger är det man får tillbaka.
Det är verkligen inte svårare än så. 

Brevet är såklart uppsatt på kylskåpet och värmer varje gång jag går förbi.

Vad har du gjort för snällt idag?
Eller vad vet jag, kanske rentav borde göra men inte vågar?
Skippa tanken och göre bara. För vad gör det om hundra år? Egentligen.

Puss på er

Kommentarer


Kommentera inlägget här: