Sandras

Fantastiskt

Kategori: Tankar

Vilken dag. Den har gått stup i ett.
Slängde på mig lite kläder och promenerade till hotellet imorse.
Varannan tisdag är det buffè till frukost :D
Goootttit!

Efter det vare då dags för att börja måla väggarna.
Det här kommer att bli väldigt bra tror jag. Myk fint.
Med risk att låta som en tre åring. MEN: Jag kan faktiskt själv.

Ngn lunch hant jag tyvärr inte med.
Målningen tog tiiiid. Noggranna jag.
Sen va ja å andra sidan mättis från frukosten så det gjorde inte så myk...

Stina RC va på besök på jobbet.
Vi hade ett litet personligt möte hon och jag.
Trevligt. Viktigt. Stina är bra.
 
När ngt har med jobb att göra blir ja extremt fokuserad.
Jag får en annan blick sägs det och ofta står jag
med pekfingret på nästippen lr med fingret lite i munnen när jag tänker...

Springer upp till hm och köper en svart trenchcoat
En beige existerar redan i min(a) garderober. Nu vare dags för en svart.

Hemmåt:
Slänger i mig mat. Möter upp mamma, nettan och marika.
Dags för föreläsning på culturum.

Mia Törnblom är GRYM.
I 2 1/2 timma har vi skrattat och inspirerarats av henne.
Hon är en riktig förebild, det kan jag lova. Värt varenda kr.

Nu ska jag bara checka in online sen sova :P

Äre inte sjukt vad myk man hinner med på en dag?

Puss till dig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: