Sandras

Riktig Vänskap I Oslo

Kategori: Tankar

Tiden går fort när man har roligt.

Nyss satt jag på skavsta för att åka till jenny och nyss satt jag i Rygge för att åka hem igen. Helgen har varit hur mysig som helst. Barhäng, öl, bästa vänner, shopping, cafe sör bland annat. Jag är mer än nöjd. Eftersom vi alla bor lite här och där blev det myk updates om man säger så. Kan man prata i 210? Vi kan. Men det gillas mycket.

Det bästa med vårat gäng är att vi inte behöver höras tusen ggr i veckan, det kan gå en månad innan vi hörs men det spelar ingen roll i våran värld. Vi är alltd varandras supportrar till 110 %. Vi bara vet det. Rätt skön kännsla. Det kallas genuin vänskap. Håll hårt i era riktiga vänner och fokusera på dom. Och erkänn att ni alla som läser här vet vilka dessa är för er?! Om inte, så himmla trist. På riktigt.

Självklart uppstår diskussioner kanske ngngång på året men då diskuterar vi saken, accepterar att vi är väldigt olika tjejer och starka men så fantastkskt vackert och sjukt lika på samma gång, har olika åsikter, skakar av oss diskussionen sen, ber om ursäkt om vi vet med oss att vi har gjort fel och glömmer helt enklet problemet efter det. Vi har inte tid att lägga våran energi på ngt onödigt. Så det va dagens lektion i begreppet vänskap ;)

Sen rätt vare är dyker therese upp på ett lunchställe och då fick jag kramas igen <3
Njuter av varje kram som om den vore den sista.

För övrigt är det typ ingen snö på gatorna Oslo
Snudd på vårfeelings men det lär väl dröjja här hemma...
Men som sagt man kastas in i värdagen direkt.
började gårdagen med en cp-växlingsmaskin. Väldigt irri.
Vad är vitsen med en växlingsmaskin om den inte tar sedlarna? Egentligen?
Jag avreagerade mig senare på kvällen med ett pulspass.

Nu ska jag springa till lindex och mamma som är så rar och har köpt mera målarfärg åt mig.
Tack!

Kommentarer

  • Therese säger:

    jag var också glad som fick kramas med dig. Nästa gång är det min tur att komma hem och då ska vi kramas till 10000. <3

    2010-02-16 | 11:22:36
    Bloggadress: http://ibelieve.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: