Sandras

Kaffe Och Sånt Trevligt

Kategori: Tankar

Mötte upp joline efter jobbet. Vi har inte jobbat med varann på hela veckan, inte förräns på lördag, så en fika var mer än välbehövligt. Svårt att få tyst på oss när vi sätter igång och pratar. Men jag gillar det, det är bara massa mysigt. Vi bara är och förstår varann väldigt bra. Ordet är säger allt.

Sprang till träningen sen, blev lite stress där men jag hant dit med andan i halsen. Aerobics stod på schemat. Det är riktigt kul med aerobics, på ett ungefär som dans. Jag försvinner helt in i musiken. Stänger av. Off mode. Det känns som jag svävar. Mitt hår fladdrar en aning och jag trippar lite på tårna. Låter det konstigt? Men jag mår bra av att dansa. Man blir stark, smidig och glad. Eller jag blir rättare sagt lycklig av den här träningen. Mera dans.

Kul att ni läser förresten
statistiken den ökar
Läser du?

Coldplay får avsluta min kväll, hur avslutar du din?
Lotsen och fix you in my mind


Nu ska jag drömma sött. Natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: