Sandras

Skolstarten

Kategori: Tankar

Då va man igång i skolbänken igen. Mycket information idag. Jag blev verkligen placerad längst fram hos lärarna som en och annan pluggis..

Men vad det känns bara mer och mer rätt det här alltså. Som handen i handsken. Supertrevlig klasskompisar allihoppa. Intensivt schema framöver och vi kickar igång med butiksekonomi redan på måndag. Hej och hå. Ska bara vässa pennan.. ;)

Har precis gjort suttit och gjort klart ett diagnostiskt prov och en presentation tills imorgon. Nu blir det en timmes tv innan natten. Trött men nöjd tjej.

Efter skolan träffade jag elin för en mysig fika på hellmans. Nu har jag fått min "elindos" så att jag klarar mig till nästa gång fröken har tänkt att komma hem. Hon är en bra tjej den där elin. Faktum är att hela min vecka kommer att bestå av massa fikamys..

Jag ska vara ärlig...det ända som saknas nu är väl en kram i ett alldelles för kallt sverige. Tur att jag har många filtat här hemma...då blir man varm.

Från och med nu kommer mitt köksbord vara ett arbetsbord.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Spännande att du är igång. Usch, jag minns hur nervööös jag var för ett år sen och när vi skulle göra presentationen av oss själva...hur många är det i klassen? Kramkram

    2010-02-22 | 22:35:03

Kommentera inlägget här: