Sandras

Torsdag I All Ära

Kategori: Tankar

Rebecca titta förbi butiken. Kramkram där.
Lämnade min bok som jag glömde i oslan.
Fick panik när den inte befann sig i väskan...
Nu är den på rätt plats igen.

Snart dags för bakelse med överdrivet myk grädde
Försenad namnsdagspresent.
Gott.

Inventeringen ska vi inte gå in på.
Vi har gjort fel sen typ augusti 09...
perfekt. Jag kan allt om funky leggings, varenda dessin och plu nr
0034867942... bla. Är som ett uppslagsvärk. Nu är det iaf rättat.
Nästan så att jag vill va med nästa gång när diffen blir +/- 0
fast det ska ja ju inte.

gos med Kenzo nu <3

Puss

ps. nya loka - krusbär och päran är riktigt god

ps 2. jag måste ta tag och hitta en praktikplats tror jag.

ps 3. jag är tydligen färgblind enligt joline ;)

Kommentarer

  • joline (inte färgblind, för maida håller med mig) säger:

    jag är ledsen att säga det, men du ÄR nog lite (eller ganska mycket )färgblind raring!

    2010-02-18 | 22:26:33
    Bloggadress: http://jolinewirf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: