Sandras

Vardagsgos I Ny Sjal

Kategori: Tankar

Jag har inventerat idag, lagret.
Mitt stackars huvud värker.
Verkligen jätteont i mitt huvud.
Övertrött. Ipren vill inte rädda mig.

Blev tvungen att springa ner till jobbet kl 20,
prata engelska och släppa in polackerna i butiken.
Fix och trix med några skyltar. Finlir.

Nu har jag ätit vaniljglass med varma hallon.
Ljusen är tända. Vardagsmys kallas det här.

Jag har namnsdagen idag,
sandra, alexandra.
Grattis! Ha den äran. Tack.

Måste sova nu, börjar visst kl 7...
inte van vid en sån tid
mera inventering. Yessss
Mitt bästa ämne
Jag skulle vilja ha ett jobb där man enbart inventerar
På riktigt.
Jag skulle aldrig vara ironisk om en sån här sak...

Imorgonkväll är det jag som åker hem och gosar med mamma efter jobbet.
Vi slutar båda 18 så det passar ju bra eller
väldigt bra för att vara sådär exakt beskrivande
Jag behöver bli ompysslad.
Mamma pysslar alltid om mig lite extra.

jag kan inte skilja på

prinsessängen ropar på mig
bra. för att jag fryser. mycket.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: